| C | Diff | ||||||||
| 1 | A-X X  | 			
																					Binnenkomen in arbeidsdraf Halthouden en groeten Voorwaarts in arbeidsdraf  | 
			7.5 | ||||||
| 2 | C | Rechterhand | 6 | ||||||
| 3 | B | Volte (10m) | 6 | ||||||
| 4 | A C  | 			
																					Afwenden Linkerhand  | 
			8 | ||||||
| 5 | E | Volte (10m) | 6.5 | ||||||
| 6 | F-X-H | 
																					Van hand veranderen in middendraf, daarbij lichtrijden  | 
			7.5 | ||||||
| 7 | H | Arbeidsdraf | 7 | ||||||
| 8 | B | 
																					Halthouden, 3-5 passen achterwaarts en terug halthouden, daarna voorwaarts in middenstap  | 
			7.5 | ||||||
| 9 | K-B | Van hand veranderen in middenstap | 7.5 | ||||||
| 10 | B | 
																					Bij het bereiken van de hoefslag arbeidsgalop links  | 
			7 | ||||||
| 11 | C-X-C | 
																					Cirkel (nmaal rond) en aan de open cirkelzijde ( /- X) over de manenkam strijken (überstreichen)  | 
			7.5 | ||||||
| 12 | C H-K K  | 			
																					Hoefslag volgen Middengalop Voor de korte zijde arbeidsgalop  | 
			7 | ||||||
| 13 | F-X-H Tussen F en X  | 			
																					Van hand veranderen Overgang naar de stap, middenstap  | 
			8.5 | ||||||
| 14 | H | Arbeidsgalop rechts | 8 | ||||||
| 15 | C-X-C | Cirkel (20m) | 7.5 | ||||||
| 16 | C B  | 			
																					Hoefslag volgen Arbeidsdraf  | 
			7.5 | ||||||
| 17 | A X  | 			
																					Afwenden Halthouden en groeten  | 
			7 | ||||||
| 
																					In middenstap met lange teugel de rijbaan verlaten  | 
			|||||||||
| 1 | 
																					Zuiverheid der gangen, lichtheid, soepelheid en regelmaat  | 
			2 | 7.5 | ||||||
| 2 | 
																					Impuls (frisheid, elasticiteit, ruggebruik en het ondertreden van de achterhand)  | 
			2 | 7.5 | ||||||
| 3 | 
																					Gehoorzaamheid, aannemen en doorlaten van de hulpen (aandacht en vertrouwen, harmonie, ontspanning, aanleuning en relatieve oprichting)  | 
			2 | 7 | ||||||
| 4 | 
																					Houding en zit, inwerking van de ruiter en het correcte gebruik van de hulpen  | 
			2 | 8 | ||||||
| 1ste fout | |||||||||
| 2de fout | |||||||||
| Andere fouten | |||||||||
| Andere fouten | |||||||||
| Andere fouten | |||||||||